Dokładamy wszelkich starań by nasza platforma szkoleń była możliwie intuicyjnym narzędziem do e-learningu. W przypadku trudności bądź wątpliwości, polecamy lekturę poniższego faq’u, gdzie odpowiadamy na najważniejsze pytania. Jeżeli mimo wszystko nie odnajdziesz odpowiedzi to zawsze możesz do nas napisać lub zadzwonić. Chętnie pomożemy!
Pomoc
Jeżeli wystąpił problem z zamówionym szkoleniem i e-mail z zaproszeniem do szkolenia nie dotarł w przeciągu 15min od dokonania płatności, to prosimy o kontakt: iod@ochronatwoichdanych.pl.
Warto również sprawdzić folder “SPAM” w swojej skrzynce pocztowej.
Faktury za zakupione szkolenia wysyłane są w ciągu 24h po zaksięgowaniu wpłaty na adres e-mail podany przy zamówieniu.
Postępując zgodnie z treścią zaproszenia wciśnij przycisk do ustawienia swojego hasła. Zostaniesz przekierowany do strony na której ustawisz nowe hasło a w następnym kroku pojawi się formularz logowania.
Jeżeli chcesz wykonać szkolenie w późniejszym terminie – po ustawieniu hasła – możesz zalogować się do swojego konta bezpośrednio tutaj: Moje konto.
Metodą płatności jaką preferujemy są szybkie przelewy za pośrednictwem Przelewy24. Oznacza to, że płatność księgowana jest błyskawicznie a Klient otrzymuje zaproszenie do szkolenia bezpośrednio na adres e-mail podany przy zamówieniu.
Szkolenie podzielone jest na rozdziały i lekcje prezentowane w menu po lewej stronie ekranu. Kursant może dowolnie przełączać lekcje, natomiast należy pamiętać o wciśnięciu przycisku “zakończ” w celu ukończenia danej lekcji.
Po wykonaniu wszystkich lekcji, kursant przechodzi do testu kończącego szkolenie. Aby rozpocząć test należy wcisnąć przycisk “start”. Po udzieleniu odpowiedzi na wszystkie pytania kursant kończy test przyciskiem “zakończ test”. Po poprawnym udzieleniu odpowiedzi kursant kończy szkolenie, w przeciwnym wypadku może podjąć ponowną próbę wykonania prawidłowo testu.
Po poprawnym zalogowaniu kursant trafia na stronę “moje konto” gdzie wyświetlane są wszystkie aktywne szkolenia. W celu rozpoczęcia szkolenia należy wcisnąć kafelek z wybranym szkoleniem a następnie przycisk “rozpocznij”. Szkolenie można przerwać w każdym momencie i powrócić do niego w późniejszym czasie. Postępy nie przepadają.
Listę aktywnych szkoleń znajdziesz w zakładce “szkolenia” na stronie “moje konto”. Wybierając odpowiednią zakładkę możesz przełączyć się pomiędzy listą wszystkich dostępnych szkoleń, rozpoczętych szkoleń, zakończonych.
Kursant szkolenia otrzymuje jednorazowy dostęp do szkolenia. Oznacza to, że po pozytywnym ukończeniu testu kończącego, szkolenie uznaje się za zakończone. Jeśli potrzebujesz ponownie uzyskać dostęp do wybranego szkolenia skontaktuj się z nami: iod@ochronatwoichdanych.pl.
Certyfikaty dostępne są do pobrania na stronie “moje konto” w zakładce “certyfikaty”. Certyfikat można pobrać również na stronie ukończonego szkolenia.
Tak. Kursant szkolenia może ponownie zalogować się na swoje dane na stronie “moje konto“, gdzie zapisane są jego zamówienia, postępy i otrzymane certyfikaty.
W naszym sklepie jest możliwość opłacenia zamówienia za pomocą:
- szybkiego przelewu za pośrednictwem Przelewy24,
- wykonania zwykłego przelewu.
W razie pytań prosimy o kontakt na adres: iod@ochronatwoichdanych.pl.
Na stronie szkolenia istnieje możliwość zapoznania się z programem szkolenia. Wszystkimi tematami i zagadnieniami jakie oferuje szkolenie. W momencie zakupu gdy Klient loguje się na swoje konto traci możliwość ubiegania się o zwrot należności. W przypadku, gdy Klient popełnił błąd, bądź chce zrezygnować z zakupu winien skontaktować się z nami na adres: iod@ochronatwoichdanych.pl.
Jasne, Wystarczy skontaktować się z nami: iod@ochronatwoichdanych.pl.
Przy większej ilości dostępów oferta ustalana jest indywidualnie. W tym celu prosimy o kontakt na adres e-mail: iod@ochronatwoichdanych.pl.